En memoria de todos los chilenos fallecidos

Hat precis varit på ica och köpt ljus, nu ska jag mamma amanda och mina systrar dra till torget och tända ljus för alla i Chile, för dom döda, för dom som befinner sig där just nu, för alla drabbade av denna katastrofen.

Ingen ork till bloggen just nu, vill bara tillägna min tid till att tänka på mitt folk

God bless ya'll♥

P.s

Klockan 19.00 ikväll kommer det tändas ljus på gustav adolfs torget för det chilenska folket som går igenom mycket just nu och för alla som mist sitt liv i katastrofen. Ta med ett ljus och skicka detta vidare till alla chilenare eller andra som vill delta. Om du inte kan komma så tänd ett ljus hemma klockan 19:00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0