i just wanna be........;)

shudelu..vaknad nyss, klockan nio på morgonen??asså jag är nog den ända som inte fått sova ut nånting alls de här lovet, hat haft saker att göra konstant...nu är de mot stan som gäller träffa upp amanda melinda anil...sen ikväll blir de partey at bosvedjan! haha tror faktist det kommer bli riktigt kul har hört att de ska va skönt folk där.
förresten! Imorgon är de live at mysack Arjan och Shpend! haha shit va jag vill gå kolla =D jag vet iaf att arjan är gryyym sångare, har dock inte hört shpend....får se om vi går eller inte:)
nu ska jag dysha, sen äta nåt..
pz! /leslie


Kommentarer
Postat av: mel

hahah leslie omg love u

2010-03-12 @ 10:28:07
URL: http://mtotheb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0