partey

igår va grymt, ända tills allt fuckade totalt, festen slutade vid tolv vilket var mindre grymt..vill tacka alla som gjorde min kväll grym iallfall =D vet ni vad jag har tänkt på, finns de ingen amanda leslie johana melinda finns de ingen fest haha walla de va nästan baaara vi som dansade vi var helt crazy =D idag ska jag umgås med min kära mamma, ska bli mys..
måste bara säga att jag älskar min maby sååå mycke, bästa! starkare och finare människa finns inte<3
/leslie


hitta ingen passande bild men ni får en bild på när jag klippte mamma sist ;P

Kommentarer
Postat av: mel

the party don't start 'til we walk in ;)

2010-03-13 @ 17:45:23
URL: http://mtotheb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0