Dag 03 - Dina föräldrar

Jacquelin Vasquez Campos & Juan Manuel Villarroel Alvarado. Det är namnet på kvinnan som bor på mig och min syster i 8 månader, och namnet på mannen som sett till att vi får mat på bordet varje dag.
Jag kan börja med mamma.

Min mamma är en väldigt bestämd person, som vet exakt hur hon vill ha det och om hon inte får det så kan de bli kaos haha! Men också ett gott exempel på hur en perfekt mamma ska vara. Hon har alltid sprungit efter mig och Leslie. Sett till vart vi va, men vem, när vi kommer hem, hur vi kommer hem osv. Och i många lägen så har jag bara tyckt att de vart jobbigt, men jag kan ingenting annat än och tacka min mamma för att hon alltid varit där för oss, för att hon alltid bara har vetal vårat bästa. Jag älskar henne verkligen från djupet av mitt hjärta. Hon är den viktigaste personen i världen tillsammans med min pappa och mina två systrar. När jag får barn kommer jag vara exakt som du mamma. madre nunca nos dejastes pasar hambre ni frio♥


Y no creas viejo mio que me olvido de ti de tus esfuerzos de darnos siempre lo mejor.
Min pappa är lite av en clown, han ska alltid dra skämt och som faktist i de flesta fall man kan dö av. Han blir nästan aldrig arg men när han väl blir arg så vill man inte vara i närheten vill jag lova. De är där jag har fått mitt temperament, jag är väldigt lik pappa när det gäller humöret;) Pappa skyddar alltid oss, ibland kan de nästan bli lite för mycke haha! Som om man t.ex. är utomlans och nått drägg visslar efter en så äre inte roligt haha.. Och när man tjafsar med mamma så ska han alltid lägga sig i och skydda oss, och då blir mamma såklart rasande hahah. Men min pappa kommer alltid va den viktigaste mannen i mitt liv. Ingen man i världen kan ta pappas plats.

Jag älskar mina föreldrar otroligt. För allt dom gjort för oss. Slitit arslet av sig på jobbet för att dom ska kunna köpa saker åt oss. Lämnat hela sina familjer i Chile. Viejos vi förstår varför vi är här♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0