Dag 05 - Din syn på kärlek

Kärlek kan va de underbaraste som finns men ibland kan de också vara ett rent jävla helvete.. Och de måste ju alla hålla med mig om? När de håller så är de grymt, när de inte håller så vill man bara krypa under en sten och dö.

Men de finns ju många olika slags kärlek också.. Kärleken till min familj är oändlig, och hur mycke vi än bråkar och skriker på varann, så kommer det alltid att vara min familj i villket fall som helst. Kärleken till min pojkvän är också enorm. Kärleken till mina vänner är obeskrivlig.

Min syn på kärleken är faktist väldigt olika beroende på hur jag mår. Just nu mår jag bra av kärleken, alltså är den underbar just nu. Men imorgon kanske kärleken är ett helvete... Ja ni förstår vart jag vill komma?



One love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0