Sleepyhead is back

Förstår inte vilka som fortfarande kollar in här haha? Jag är ju inte en jävel på att skriva direkt. Men dagar som denna är det bara skönt att skriva av sig. Sitter ensam just nu, ingen hemma. Förvånandsvärt nog så har jag uppskattat denna ensamma dag med ingen annan än mig själv, väldigt mycke. Har tagit mig ett varmt bad sedan sjöngt de högsta jag bara kan i duschen, jag har kokat två ägg o ätit dom på två feta mackor, jag har spelat musik så grannarna nog ligger i koma vid de här laget. Osså har jag bara legat här o kollat på jersey shore tamefan hela dagen, o de har varit underbart.

Nu är jag i en period i livet där jag känner att allt bara flyter på som de ska. Jag vill känna denna lycka hela livet ut. Jag har allt en människa behöver för att klara av dagen. Två underbara systrar som är dom vackraste systrarna i universum. Två oslagbara föreldrar som jag är väldigt stolta över. En underbar kille som jag inte skulle byta ut mot nånting i hela världen. Och få, men endå dom bästa vännerna en människa kan önska sig. Vad mer behöver man egentligen? Att jag fick träffa min släkt oftare kanske. Men de kommer!

Som avslut på denna dag så får de bli några frågor och svar. Kan bara inte släppa dessa listor haha!

DAGENS HUMÖR: Over the top! ;)
DAGENS KLÄDSEL: Min blåa mjukisdress
DAGENS MUSIK: Lloyd står för dagens
DAGENS SAKNAD: Släkten!
DAGENS LÄNGTAN: Längtan o längtan.. Är väl lite hypad inför morgondagen kanske
DAGENS HAT: No hatin:)
DAGENS VILL: Ha min lööön!! 
DAGENS VILLE INTE: Vet inte?
DAGENS MYS: Går till min mysisdress..
DAGENS GÅ UPP: Va?
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: Jobba 
DAGENS JAG ÄR: Skägg

Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0