Happy happy happy!

Kom precis hem från en dag på birsta o de blev lite shopping:P har inte så mycke o skriva. Här kommer bilder iställe:D


En jacka nu när kylan närmar sig:)


Ett vanligt vitt linne, den randiga fick mamma.. Man fick den me den vita hehe

Mascara, foundation, puder

Dålig bild.. Örhängen o halsband i alla fall

Helt vanliga svarta jeans leggins me fickor till nya jobbet hihi:)

När jag kom hem fick jag äve sortera alla skor ja använda o inte använde.. Resten slängde jag ner i källaren:/





Stapla dom fint bakom min dörr:)

Kommentarer
Postat av: ella

vart har du köpt jackan, hur mkt gick den på? : )

2010-10-25 @ 23:36:32
Postat av: Johana

Den e från carlings, hm 900 troja den gick på:P?

2010-10-25 @ 23:55:15
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du jacka? asfin :)

2010-10-27 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0