Just emotions taking me over

Sitter hemma, en aning uttråkad o en aning förkyld. Fan fan fan jag orkar inte bli sjuk. Är i alla fall ledig idag, tråkigt. Den här dagen känner jag mig allmänt jävla dålig, inte bara fyskiskt, pskysiskt oxå.
Har ni aldrig känt att ni vill lägga er under täcket o bara försvinna i några år? Kanske dö ett litet tag sen komma tillbaka. Precis så känner jag mig just nu. Undra hur saker o ting hade sätt ut om jag gjort saker annorlunda? Om jag tagit andra beslut i livet? Om jag gjort vissa saker ogjord? Om jag gjort saker gjord? Hur kan jag ha tillåtit vissa saker hända? Nä livet är bara kallt o grått just nu. Ska lägga mig ner under täcket o försvinna for a while. Stänga av mobilen/datorn o bara låta tankarna cirkulera. Ingen bild har jag heller att bjuda på, så de här får bli ett tråkigt inlägg. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0