No le digas a nadien lo mucho que te quiero

Oh lordilord va kallt de har börjat blivit nu, nästan så man vill lägga dig ner o dö. Ett litet tag i alla fall, tills vämen är tillbaka;) Dagen börjades på banken hos en gubbe som trodde han va over the top:P haha pass på dig. Gick inte som väntat så nu blir vi en aning sen enligt planen.. Men men de blir i alla fall av så snart som möjligt o de kommer bli grymt:D!!!!
Nu ska Lellan och jag göra egen kebabtallrik, sedan äre plugg plugg plugg som gäller. Ikväll ska jag i alla fall göra varmamackor..... Har inte ens hunnit ätit innan jag börjar tänka va jag ska äta sen haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

vart har du köpt halsduken, finns dem kvar? :)

2010-10-19 @ 22:54:29
Postat av: Johana

Jag tror faktist inte de:/ den är så gammal att jag itne ens kommer ihåg vart den är köpt:O!

2010-10-20 @ 08:15:17
URL: http://jmans.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0