Sugar how you get so fly?

Asså dom här listorna♥♥!!!!! Hahaha så bäst!

Vad heter du? - Johana heter jag, inte så svårt o missa när de lixom står ganska stort där uppe hihi:)
I mellannamn då? - vet inte haha
Vart bor du? - nacksta, söndsvall
trivs du där? - jadå, förutom på vintern:P
Har du körkort? - neeej:(
Favoritdjur? - älskar alla djur när dom är små bebisar, sen kan dom gittii hähä
Festar du? - händer?
Sprit, cider, vin eller öl? - cider, öl big NO
Brukar du bli för full? - nee nasty ju
Bläck eller blyerts? - haha jag vet inte???
Mc donald's eller burger king?- iiiiih svårt, burger king! Sorry donken people:O
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - min mjölk e vit den
Vad åt du till frukost? - KESO NAM NAM:)
Hur ser du ut idag? - f.ö.r.j.ä.v.l.i.g
Nästa mål i ditt liv? - bli rik, skaffa en fet familj med minst 4 barn, bara killar dock. Jayson, Angelo, Danilo, Brian;)
Vad såg du senast på tv? - lazio match faktist
Vem ringde du senast? - mamma nån gång imorse
Vad sa den du ringde? - hon fråga vart jag var om jag minns rätt
Antal timmar sömn inatt? -  inte så många... Låg uppe o spela froggyjump aldeless för länge hihi
Sov du ensam? - yes I did!

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng - jag ju!
Du sov hos? - beboo
Såg dig gråta - bebo där med 
Fick dig att gråta - jarru
Du delade en drink med: inget man lägger på minnet precis:P
Du gick på stan med: kommer inte ihåg de heller asso
Skickade ett e-mail till dig: vet inte, men nå skräp mail bara I guess

SAKER

Tar du droger? - nej de gör jag inte
Dricker du? - vatten nu faktist
Vem är din bästa vän? melinda o amanda känn er hedrad:)
Vad är du mest rädd för? - döden:( 
Vilka kläder sover du i? - linne eller tshaaa
Vart vill du gifta dig? - oh jag vet inte.. häälliwuud kanske??
Vad hatar du verkligen? - att bli sårad av dom man älskar
Har du varit kär? - jag är
Har du ett jobb? - yepp
Gillar du att ha folk omkring dig? - jadå why not lixom

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ne kan jag väl inte påstå att jag har
Är du ensam nu? - japp, fett lonley..
Några piercings/tatueringar? - piercing i naveln, tattoo på handleden One love:)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - vet inte faktist haha?
Vill du gifta dig? - ja de vill jag väl nån gång i livet
Vill du ha barn? - jaaaa, många många många!!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nee
Köpt någonting? - maat :D
Varit sjuk? - nix
Sagt "jag älskar dig"? - jaa
Velat säga till några att du älskar dem? - ja o de har jag gjort oxå:)
Träffat nån ny person? - naaj
Saknat någon? - jaa
Kramat någon? - siii
Kysst någon? - yees

SENASTE

Låt du hörde: Jah cure-loging for
Film du såg: dunnooo
Mat du åt: pure y bistek:) MMMMmmm
Stora bussresesan? don't remembaah
Långa telefonsamtal: långa o långa, va väl granit isf:)
Dusch: nåra timmar sen
Irritation: what?

Nu blev jag trött faktist, ska spela lite froggyjump o samla på mig lite diamanter sen sluta ögonen för dagen. Imorgon kl 10 har jag tildur o lellan möte på banken. Sedan har vi stora grejjer på G, håll utkik;)!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0