- Monday

Idag är de måndag och de var ett tag sen jag skrev. Inte så konstigt när de har varit king väder! Vem palla ta fram datorn då lixxxx??

Yallafall.. Va har hänt idag då? Vaknade upp mellan leslie och amanda ganska tidigt, vet itne varför de blev så tidigt men de bara blev så. Sedan stack amanda och granit kom runt 12, leslie jag weezy o han tog en promenad till biggan o satte oss sedan på v-malm o käka höhö. Sen gick vi till hans vänner och sedan gick vi vidare till milena o josef o nu sitter jag här:) Lillen fick sig en rejäl promenad o nu ligger han deckad här brevid mig!
De är rätt så blåsigt ute idag och då vill jag bara mysa hemma brevid min älskling. Nu ska jag sova lite är mega trött!! Ha en bra dag

BLESS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0