- Tråkigt

♥För exakt ett år sedan:
Hur gammal var du? - 16 I guess
Vilken klass gick du i? - Hp09a tror jag, om de nu var för ett år sedan?
Vad hade du för hårfärg? - Svart
Hur lång var du? - Vet inte, lika som nu sulle jag väl tro:D
Vem var du kär i? - Granit
Hade du någon pojk-/flickvän? - Jaa
Vad brukade du göra på fritiden? - Va me vänner och granit
Vilka umgicks du med? - Samma som nu skulle jag tippa på :)
Hur såg du ut? - Som nu haha???
Var allt bättre då? - Ja, Ibland så faktist 
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - JAAA! klassen♥♥
Har du förändrats? - Tycker jag inte.

Nu:
Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - Tvåan
Vad har du för hårfärg? - Brunt
Hur lång är du? - Jag veeeet inteeeeee
Vem är du kär i? - Granit!
Har du någon pojk-/flickvän? - Ja
Vad brukar du göra på fritiden? - Saamma som för 1 år sen!
Vilka umgås du med? - Samma som vanligt dååå :)
Hur ser du ut? - Brunhårig, mellan långt hår, inte så lång inte så kort, mörka ögon.. ja vad mer???

Har du:
Kysst någon? - Japp
Sovit bredvid någon av samma kön? - mmmmm
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Jo
Slagit ner någon? - Njeee
Ljugit för en bra vän? - De har säkert hänt
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Haha.... Om jag har.......
Blivit kallad Bögjävel? - Haha vet inte
Kallat någon Bögjävel? - Ja har väl hänt

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Vet inte är typ adlrig inne på msn o om jag väl e inne så skriver jag aldrig till någon
Kramade du senast? - Ggg
Sov hos dig senast? - Ooh venne:D
Vill du vara med just nu? - Ingen vill va hemma bara
Ringde dig senast? - Vet inte. nått nummer jag inte vet
Skickade ett sms till dig senast? - Meli
Skickade du ett sms till senast? - Meliii

Vad:
Drack du senast? - Vatten
Köpte du senast? - Mat
Gjorde du igår? - var med baby
Ska du göra i morgon? - Gå till skolan
Vill du göra just nu? - Käka frulle 
Åt du senast? - Big boy yuuum
Är närmast dig som är rosa? - En hårborste

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu? - Yes de är jag
Du har sårat någon så den har börjat gråta? - Vet inte?
Någon har sårat dig så du har börjat gråta? - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? - Joo
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år? - Nope

Dåliga tider
Jag har druckit den senaste veckan? - Alkohol? Nej.
Jag kan inte svälja piller? - Jaa
Jag har tagit mediciner mot depression? - Nee:p
Jag har anorexia och/eller bulimi? - Neej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - En hel dag vet jag väl inte
Jag har vaknat gråtande? - Ja
Jag har somnat gråtande? - Yes
-----------------------The end---------------------------- hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0