- Bildbomb BOOYAAAH

Okej bildbomb kanske vi inte kan kalla de riktigt:P De blev inte så många bilder eftersom ingen av oss tjejer riktigt orkade bära runt på kamera. Men de får duga.
1. Alicia, meli jag och solo i våra kick-ass glassögen. Alla ville ha dom av oss.
2. Jag o meli utanför tropics (troja?)
3. Tjejerna ft. Innecent!! (kändis i holland tydligen?)
4. Vem knäppte denna?:S Tagen med en blackberry...
5. Pappa<3<3 älskade älskade baba. Jisses vad saknad du är!!
6. Me and solo!
7. Jag och mina 2 hjärtan. På en av toaletterna i vårat hotellrum..
8. Meli mel ft. Jamal! Även smushed by our waitress
9. Mo, Nadia, Ramos & leslie. Partymode sista kvällen
10. Meli o Solo
11. The crew.. Inte alla dock...
12. Jag och min finaste lady
13. Ft. receptioniseten
14. Ft. T.i... Random gubben brevid mig förstörde hela bilden. Blev skit arg efter bilden knäpptes o kallade han för old man...
15. Kl 8 på morgonen i hamsterhjulen. Ren avrättning skulle jag kalla det.
16. Övertröttainteallssåhypadetjejer
17. Fettbomb
18. Svettlana
19. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0