- How to love

Heeej! Shit att de fortfarande är folk som klickar sig in på den här skiten är ganska förvånande.. Haha...
Det var inge igår man skrev några rader så att säga. Men nu är jag i en sån där skriv-period igen, så några rader då och då kommer det deffinitivt att bli :)
Mitt liv dom senaste månaderna har varit både dom bästa i mitt liv samt dom lite mindre bra. Veckorna i spanien va garanterat de bästa jag någonsin gjort under mina 17, snart 18 år här på jorden. Vi lärde känna så underbara människor, som jag verkligen hoppas att få träffa igen någong gång. Dom mindre bra har jag redan dragit ett streck över.
Det var allt om ingenting. Nu måste jag klä på mig o rulla mot jobbet. Ha en underbar dag.
Bless
Värdelös cam bild med någon effekt på mig just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0