- Makeup!

Nån ''Emma'' frågade om jag kunde lägga ut bild på vad jag sminkar mig med för produkter:) O jag har väldigt tråkigt nu så varför inte :)


1. Cover all mix (dark) från makeupstore (GRYM concealer!!)
2. Blush lush i färgen peache från makeupstore
3. Tri brow color från makeupstore(skit bra! Funkar även att använda som ögonskugga)
4. Matt foundation från makeupstore
5. Loose powder från makeupstore(Perfekt för dig med fet och glansig hy)
6. Mascara från makeupstore
7. Ögonbrynspenna i färgen grey brown från lumene (Min personliga favorit!)

De här är alltså de som används mest från min sminkväska. Jag gillar verkligen makeupstores produkter därför nästan allt är därifrån. Alla mina penslar är även därifrån. Förr tyckte jag att de va dyrt där. Men egentligen så är de inte så himla mycke dyrare än tex åhléns. En foundation för ca 300 kr o va kostar dom på åhléns? Typ 250?

Plus att makeupstores smink håller huuuuuur länge som helst! :D

De var allt om ingenting haha! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket nummer på foundationen, asså typ sand eller nått? :)

2011-02-23 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0