- Tidsfördriv :)

I väntan på BB.. älskar dom här listorna damn it! :D

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår, hm… Meli kanske!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov stenhårt

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt där jag sitter nu

Det sista du sa högt: sover han?

Det senaste någon sa till dig: ’’Dejalo aqui un ratito que voy a buscar a leslie’’ japp, ni fattar.

Vad har du druckit idag: Cola

Vad var det senaste du åt: Mc feast .. Har dock världens ångest nu så funderar på att svälta mig den här veckan ut…. :)

Vad var det senaste du köpte: Mc feast :( !

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är typ blå?

Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt och mörkt

Godaste glassmaken: vanilj och choklad =)))

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, faktist inte.

Sover du tungt: Vet faktist inte?

Drömmer du mardrömmar: De senaste veckorna så har jag faktist drömt en hel del jobbiga drömmar. Dock inte hemska, bara jobbiga.

Favoritklädsel: Slappa kläder

Favoritlåt just nu: Deuces, Bästa låten ever!! J

Vad ser du om du tittar till höger: Fönster och utsikten

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner och familj

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: trött, lite smått besviken, less/ ledsen och mest av allt confused

Favoritgodis: Choklad och surisar!!

Kläder just nu: Mjukisbyxor och en ful randig tröjja

Hur många kuddar sover du med: 3 st

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Helt klart INTE morgon!

Vad är viktigast för dig: Ärlighet, no bullshit, vänner familj och kärlek

Är du kittlig: Ja, hemskt !!!

Snarkar du: No

Stjärntecken: Har ju alltid varit vågen, men nu vet jag inte vad jag är efter det som sas

Äckligaste insekten: Maskar och sniglar!!! De är väl insekter?

Längtar du mest efter just nu: Utomland med mina girlfriends. NU BÖRJAR BB GOTTA GO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0