Hallooo

Hej där!!! De va längesen jag skrev om hur min dag sett ut(inte för att någon bryr sig haha) Men aja. Idag vakna jag sent, eftersom jag är ledig från skolan på fredagar (och måndag, och tisdag........haha). Ringde Lolo, hon frågade om jag ville följa med till Monica så hon kunde få träffa Weezy så slängde på mig kläderna o sprang ut till henne som stod uranför o vänta.. Va där i någon timma. Super trevligt! :)

Och nu, sitter jag här. I min ensamhet. Kanske rullar ner mot ica o köper mig något riktigt gott sen,med extra mycke fett.. Haha nasty :P aaaa de va väl allt om ingenting. Hoppas ni får en trevligare fredag en jag. Imorgon äre jobb tidigt som gäller. Kl 08.45. Ska måla små barn hela dagen. Så ta me era småsyskon o kom till birsta mcdrive ;) Nu avslutar jag detta meningslösa inlägget. Hääääj!!



Jösses vad jag älskar dig vovve!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0