Hejkomochhjälpmig

Eftersom jag inte har ett shitt för mig, så varför inte..

Presentera mig själv
Johana Villarroel Vásquez. Är inte döpt eftersom min pappa hatar kyrkan och tror absolut inte på gud.

Min första kärlek
Hans fullständiga namn är Granit Buzuku, my love :)

Mina föräldrar
Mamma heter Jacquelin och pappa Juan manuel, som vilken latino som helst. Hahah alla heter Juan

Vad bjuder jag på för mat?
Idag lagade jag spagetti och köttbullar åt Granit. han sa att de va gott. Om de var ett oärligt eller ärligt svar får vi nog aldrig veta

Vad är kärlek?
Lycka, svek, tårar, leende. Men också de mest underbaraste som finns

Om det här vore min sista dag
Skulle jag gå till alla feta restauranger och köra en springnota, de är nånting jag alltid velat känna på hur de känns o göra. Står med på min ''what-to-do-list-before-i-die''

Vänner
Jag kan ju säga såhär. Kan räkna ihop alla min vänner på mina händer. Inte många alls. Men jösses vad jag älskar dom!
Favoritsaker
Ingen iphone ingen mig, ingen mig ingen iphone
Vad skulle jag göra utan dig??

Min tro eller livsfilosofi
Är lite förvirrad om vad gäller just tro. Jag tror att de finns nån där ute. Men om han heter jesus och blev uppspikad vet jag inte riktigt om jag tror på. Tänker inte så ofta på de faktist. Everything happens for a reason tror jag på!

Bloggfavoriter
Läser inte stora bloggar så ofta, bara när jag kommer ihåg. Läser mest mina vänners bloggar bara

Mina syskon
Milena och Leslie

10 saker du inte vet om mig
1. Jag älskar tonfisk mer än allt ätbart som finns
2. När jag var liten ville jag bli hamburgare när jag blev stor
3. Jag har jobbar på donken i snart 9 månder
4. Jag hatar när alla busschaförer vinkar när dom kör förbi varandra. Får ni inte kramp i armen? Ni måste ju vinka minst 300 ggr per dag
5. Finns inget fulare och vidrigare än människotår. Borde finnas nått sätt att kunna kapa av dom och endå kunna klara sig fint utan dom
6. Jag ska ha 6 barn när jag blir stor, vill ha en stooor familj. Mina bestämda namn just för tillfället är Jayson, Danilo, Angelo, Djamila och Danitza.. Då fattas bara ett då
7. Är stolt över mina rötter
8. Det är 17 minuter mellan mig och min tvillingsyster
9. Jag ->HATAR<- med betoning på H, att få sås eller smör på fingrarna!!!! Blir fullkomligt galen, förvandlas till världens djur
10. Har ingen aning om va jag ska göra med mitt liv! Så fort jag tänker på det fpr jag ångest och vill typ skjuta mig i benet 

En vanlig dag hemma hos mig
Vaknar, går och kissar dirr, dricker en liter vatten, går och lägger mig igen. Larmet går kl 07.00, börjar 08.30. Snoozar och vaknar upp runt 11.30. Antingen så går jag till skolan som börjar 12.30. Eller så skiter jag i det och stannar hemma (beroende på vilket humör jag är på)
Dåliga vanor och laster
Vakna sent...

Mina drömmar
Har många alldeless drömmar...

Första kyssen
Har väl redan berättat den för er? Haha

Barndomsminne
Hade fobi för fyllosar, kudne inte ens gå förbi dom

Ett pinsamt ögonblick
Kommer inte på något att skriva!

Detta ångrar jag
ångrar väl inget speciellt.. Man lär sig av sina misstag

Mina förebilder
Vet faktist inte..?

Mina dåliga sidor
Är jävligt lång sur... Blir nästan aldrig arg men när jag väl blir det så exploderar det i mitt system

Det här upprör mig
Alla konflikter mellan olika religoner. Vafan mind you're own business

Mitt hem
Vitt och ljust. Ligger även på 6e våningen

Det här får mig att gråta
Jag gråter ju för allt? Minsta lilla så fäller jag en tår eller hundra

Det här är jag bra på
De är en fråga jag ställer mig själv varje dag haha

Mina rädslor
Vill inte bli left alone, broken!

Min favoritplats
Valpo, Lloret de mar, barca!!

Saker jag saknar
Min släkt:( 

Det här ska jag bli när jag blir stor
Makeup artist

Kommentarer
Postat av: Milena

vi är rätt lika varann syster min :)

2011-01-22 @ 18:28:02
Postat av: Johana

Svar: Suklart vi är, vi är ju samma kött o blod :)

2011-01-22 @ 23:46:23
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0