- :'((((((((((

Klockan är 04.50 de är tisdag. Jag kände redan igår att jag började få lite ont i halsen, sen BOOOM. Vaknade flera gånger inatt av att jag knappt kunde svälja utan att anstränga mig jätte mycket. Klev upp nydligen för att kolla till halsen eftersom smärtan är näst intill outhärdlig. Ska öppna munnen för o kolla ner i halsen så går de inte. Alltså jag kan inte beskriva med ord hur JÄVLA ont jag har i halsen, lyckades öppna munnen så är min tunga enooooooorm. Alltså nu som har hål i tungan vet hur tungan blir, precis så är min. Så nu liggar jag här och seriöst grinar av smärta.
Jag försökte få i mig lite vatten men neee. De va ju ren jävla avrättning för halsen. Vill att mamma sa vakna:( jag grinar som ett litet barn hahahaha:( och nej jag har inte piercat tungan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0