- ?

Keff update I know.. Men har haft en liten jobbig period men nu hoppas jag att jag är back on track igen. I alla fall ett tag!
Idag bokades resan till Barcelona/Lloret de mar. Jag kan inte fatta att de riktigt ännu, jag och mina 3 vänner i ett annat land i 2 veckor. Inte ens ord kan beskriva hur jävla mycke jag längtar!!! Nu ska varenda krona jag tjänar ihop, varenda öre, sparas ihop. Detta kommer bli the time of my life asså:D!
Har tänkt på en sak också. Hur mycket vissa människor betyder för mig. Men hur sällan jag säger till dom att jag uppskattar dom så mycket som jag gör. Ni vet själv vilka ni är. Och livet är för kort och för orättvist. Därför vill jag bara påminna er om att ni är det viktigaste för mig. Jag vet inte vart jag hade stått nu utan er. På rikgtit. Jag älskar er högre än himlen. Ni vet exakt vilka de är som står mig närmast hjärtat♥
Love/ johana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0