- Im bored..

So here we go...

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...
kräkas: Mtv's kassa fejkade program, så som x-effect, next, room raiders, time out,  OSV OSV
gråta: Jag har skit svårt för att gråta till program,filmer osv.. Men nog har jag fällt en tår när jag kollat på spårlöst
skratta: 2 and ½ men OMG!!
bli glad: Jersery shore o desperate housewives♥
bli uppgiven: vet ej va de betyder
byta kanal: south park
inte zappa: say whaaaat?
gilla motorprogram: boooooring


SENASTE ...
goda lukt du känt: enchiladas yum!!
gången jag kände mig lycklig: idag :):):)
gången jag grät: Kommer inte ihåg! 
inköpet: Mat haha
spanet: Iphone skal...
palmen jag låg under: I barcelona i sommras! Men nu äre bara 4 månader o jag, eller VI rättare sagt, ligger där igen !:)
person jag velat ge en käftsmäll: Roza i bb, GOD DÄMN IT


PEST ELLER KOLERA ...
gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: Oh god... Springa naken... Eller nää sjunga tro ja!
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: Aldrig mer äta chips, easy
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing eller Helge Fossmo: Helge fossmo är väl möradare om jag inte har helt fel? Isf chilla me linda rosing!!
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: Vet ej vem de e
göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: Visste inte va hemmorojder va men googlade de precis, ångrar att jag gjorde de... Tarmröntgen tusen gånger om :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0