- Okej

De här me rubriker är verligen nånting jag suger på. Fantasilös kanske? Big yeees!
Yallafall. Idag tatuerade leslie sig, skit fint!!! One på ett finger o love på de andra:)
När vi kom hem satte hon igång o färgade mitt risiga hår. Tur de för färgen va ju bokstavligen skabbig. Fick till exakt den färgen jag va ute efter.. Tror jag... De blir till att se imorgon eftersom ljuset här hemma är sämst och de är mörkt ute, därför kan jag inte riktigt setta fingret på om de blev perfekt. Bättre än innan kan jag ju i alla fall säga att de blev. Inte för mörkt,  o inte för ljust, nånting därimellan :)
Knäppte en bild när de va ljust ute på hur mitt hår såg ut före, sen hann de bli mörkt innan jag skulle knäppa efter bilden så den slänger jag upp 2morrow!
Ha de gröööööömt!
Bless♥
o....m.......g, fulaste slingorna jag sett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0