- Weezy baby

Klippte en ny tröja åt mitt lilla hjärta, haha åh bebis♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg en bild på dig längre ner, med en svart tröja och jeans. du ser jätte smal ut där. jätte fint. vad har du gjort & på vilket sätt, så att du blev så smal på sån kort tid?



tacksam för svar =)

2011-03-23 @ 14:28:38
Postat av: johana

Svar: Ska man säga tack eller vad ska man svara på de hahah?? Ärligt talat, de e många som sagt att jag blivit smal osv. Men jag har faktist inte gjort nånting speciellt. Ingen diet eller nått. Jag har helt enkelt haft en sån där period då min appitit inte är så stor. haft så under en längre period faktist men nu börjar det bli bättre och bättre. Hoppas de var svaret på din fråga :)

2011-03-23 @ 14:52:46
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0