- Hello world

Hej hej halluuu. Sitter just nu på oscar o väntar på att mamma ska jobba klart så jag får åka hem :) Sitter vid en macbook GUD va jag vill ha en sån!!!

Igår va en rätt soft dag. Började dagen med några timmars jobb sedan åkte vi o grilla i ljustadalen. Sen hem fixa sig o vidare mot alnö där Rasmus firades!
Vilket hus killen bor i! En gammal kyrka, sten coolt! Yallafall.. De va trevligt där, inte så många ansikten man kände igen men :) Åkte hem runt halv 2 tiden till min älskling o somnade sött brevid han<3 o nu är jag här...
Ser ut att va rätt så varmt idag så vi får se va som händer, älskar söndagar så sköna asså!

Nu ska jag ge mamma en hand eller två så vi kommer hem snart. Ha en super mysig söndag. Love!


Har ingen bild så de här får bli ett tråkigt inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0