- OKEJ

De var ett tag sen, kan bero på att de fortfarande är lösenordsskydd på min blogg så de flesta tror att jag suttit lösen med mening men de har jag ickee!!!

YALLAFALL. Igår skulle vi igentligen ut men de blev inte av. Åkte till Granit på natten. Sedan vaknade jag runt 9 åkte hem sen kom ardi o hämta mig sedan blev de hem till the Buzuku's igen:) Där fixade jag ardi inför hennes bal och hon blev jättteee fin!!

Nu väntar jag på att lolo o aaja ska komma o hämta oss så få vi se vad vi hittar på :)

TREVLIG HELG!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag googlade ett mobilnr som har terroriserat mig på senare tid, och det ledde mig till din blogg när jag googlade på nummret. Till ett av dina tidigare inlägg från februari 2010. Numret är ‎0736496750.

Vet du vem det är? Jättetacksam för svar!

2011-05-29 @ 19:11:58
Postat av: Johana

svar: Hej nej jag har ingen aning va du pratar om? Tyvärr aldrig haft ett sånt nummer.

2011-05-29 @ 21:14:57
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0