- Rastlös

Matvanor:
Bästa maträtt? Stark mat! Sådär nästan överdrivet starkt
Bästa efterrätt? Vet faktist inte. Panacotta funkar alltid
Bästa dryck? Cola, trocadero och pucko!!!<3
Hatdryck och maträtt? Ramlösa o alla kolsyrade vatten uääääk. Hat maträtt är nog allt som innehåller böner linser o sånt skit
Bästa alkoholdryck? Cider isåfall dårå
Använder du smör på smörgåsen? Ja?
Smågodis eller färdiga påsar? Smögödis
Bästa soppan? Chilenska soppor e dom bästa no bullshit
Favoritglass? Sviker aldrig piggelin

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? No idea. Beror helt på hur ekonomin ser ut den specifika månaden så att säga
Har du mer skor än kläder? Icke
Favoritplagg? Tackar gudarna för långkallsonger
Favoritfärg på kläder? Heeelt olika
Favoritfrisyr: Uppsatt
Bästa mönster: Zebra, om nu de är ett mönster
Bästa accessoar: Örhängen eller ringar
Underkläder? Spets i alla möjliga färger! 
Hatplagg? Vita jävla byxor instoppade i intersport strumpor samt äcklig lacoste skor med en ful jävla hoodtröjja, sen få får vi inte glömma D/C kepsen

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Både och
Vad vill du bli? Rik såklart, dum fråga
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Pengar e pengar, jag klagar inte.
Är lönen viktigast? Ja:)

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, Jayson får vänta ett tag till haha
Är otrohet okej? Självklart inte
Älskar du någon? Ja!! Mina familj min pojkvän mina vänner min vovve. MEST AV ALLT =)

Betyder familjen mycket för dig? Mest:)
Vart åker du helst på semester? Chile såklart. Men alla andra varma länder åker jag också mer än gärna till
Bästa klimatet? Varmt klimat
Hemmafest eller krogen? Jag gillar faktist hemmafester! Då splittras man inte o mer socialt osv osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0