- Rubrik rubrik rubrik

Jag hatar rubriker! Kan sitta i flera minuter och tänka vafan blir de för rubrik denna gång? Äsch..!
Dagen började med att jag vaknade upp hos mitt ♥.
Åkte till honom igår kväll runt halv 10 tiden och åkte till skolan runt 8. Ville inte lämna sötisen han va så mysig haha :)
Anyway... Åkte till skolan och fick rikskuponger för 2 veckor haha. Så gick först o luncha med girlfriends sen gick
jag och mandy till barista och pratade om allt mellan himel och jord! Såg förresten att de fortfarande kommer upp sånt där lösen shitt.. Förstår inte varför! Det är i alla fall bara att trycka på avbryt som dom flesta säkert märkt.
Nu ska jag väcka Leslie för att ta en springtur, har blivit waaay to much crapfood på sistonde. BYE
SNart snart snart!!!♥

Kommentarer
Postat av: alicia

hahahah dem vackraste bilderna du kunde hitta :D underbart!!! 1 mån kvar nu snart

2011-05-19 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0