- Imma be imma be imma imma imma be

Hej snyggingar!
De var inte igår eller i förrigår.. Kärlek till dom som fortfarande klickar inn här haha. Tänkte bara skriva Im alive. Mitt liv suger bara helt enkelt därför det inte finns så mycket att skriva om. Men det är skönt att skriva av sig någon gång ibland:)

Nästa vecka är man 18 år precis som alla andra i min omgivning. Ser framemot att få shoppa fett me saker på internet, de är nog de enda jag längtar till!

Vaknade upp idag brevid världens finaste kille♥ my baby.. Sedan blev det hem, leta efter kläder till en loppis imorgon som Melinda ska ha tillsammans med sin klass, tror jag(?) kul! Sedan jobb och nu kom jag hem för en liten stund sen. Ska slagga sen upp imorgon tidigt för en heldag i salongen.
Allt om nuttin... C-ya when I see ya:) BLESS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0