- Sjuuuk

Ligger här halvt död och saknar min Granit. Jätte mycket. Rastlös som ett as och min pappa åkte till Barcelona imorse och imorgon till Chile. Svartis. Leslie jobbar och slutar inte förrän om 1 h och 43 min. Vad ska jag hitta på tills hon kommer hem? Ibland känner jag endå att jag är riktigt lyckligt lottad som har 2 systrar varav en jag bor med. Hur skulle mina dagar se ut utan Leslie här hemma. Tanken skrämmer mig. Det längsta vi någonsin varit ifrån varann var när hon var 1 vecka på peace and love i sommars. De va ren tortyr. Fick inte tag på henne under en hel vecka nästan. Och nu har hon skaffat pojkvän i Holland som hon förmodligen kommer åka till med jämna mellanrum. Tanken skrämmer lite faktist. Hon i ett annat land utan mig och jag utan henne. Min högra lunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0