- Chicken wrap

Förlåt för alla mat inlägg! Men jag dör evighets döden nu. Det här var fan det goooodaste jag ätit på väldigt väldigt länge, och det tog mindre än 15 minuter att tillaga!!! Ni MÅSTE testa detta!!



Jag använde mig av:
Ett lite tunnare tortilla bröd från garant
Utan konserveringsmedel och med frön. Du kan använda dig av vilket tortilla bröd som helst, såklart. 
Kyckling, wokgrönsaker, turisk yoghurt, majonnäs, curry krydda, en lime, soya, sallad. 

Jag gjorde såhär:
Först så stekte jag kyckligen i olivolja och kryddade efter smak. Sedan tog jag wokgrönsakerna och stekte även dom i olivolja, la i lite soya och en smulad halv buljong. Sedan gjorde jag lime/curry såsen där jag använde mig av turkisk yoghurt, majonnäs curry och för att få de där lilla extra lite lime. Krydda efter smak! Jag gillar stark mat så jag la även i lite piripiri sås. 
Allt detta kokade jag ihop på ungefär en 15 minuter och magen kunde inte varit gladare nu! Jag lovar ni måste testa detta! Puss 

P.s glömde nämna avokadon!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0