- Livet just nu

Livet har ju förändrats en del sedan jag bloggade förr. Så tänkte sammanfatta lite kort hur livet ser ut just nu. 

Okej, vi kan börja med jobbet. Jag jobbat kvar på samma ställe som för 3 år sedan (mc Donalds för er som inte visste). Skillnaden nu mot var för 3 år sedan är att jag jobbar nu 75 % och är utbildad handledare istället för vanlig medarbetare. Spenderar en stor del av min tid på just jobbet! Jag stor trivs med mina kollegor som vanligt. Men jag känner nu att det är dags att gå vidare och skaffa sig mer arbetserfarenheter! 

Jag har fixat körkort och köpt mig en egen liten bil!! Är så stolt över mig själv, att jag faktist lyckades även fast jag inte trodde på mig själv!

I december åker jag mamma pappa och Leslie till Chile. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar! Har inte varit hemma tio år så nu är det mer än dags!! För att hela resan skulle blivit perfekt så hade jag önskat att min andra syster Milena också följt med. Men pga vissa omständigheter så blir det ej så:( i vilket fall som helst så blir vi där i 6 veckor och jag räknar ber dagarna nu!! 

Mina älskade vänner Amanda och Johanna har flyttat till andra städer för att plugga. Jag är så glad för deras skull men inte för min egen, jag behöver er nära mig <3 men jag vet att ni har det bra, och det är trots allt det viktigaste! 

När det gäller kärleken så har den inte förändrats så mycket det senaste 4 åren. Jag har fortfarande samma underbara kille vid min sida. Det enda som har ändrats är att vi blivit äldre och starkare än någonsin! 4 år i november och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går <3 

Mer än så kommer jag faktist inte på. För att komplettera detta inlägg så blir det en liten bildbomb :) 


















Kommentarer
Postat av: M

<3 önskar också ja kunde följa med syster :)

2013-10-19 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0