- Time to make som changes

 Hej! Det ekar i denna blogg och har gjort det ett tag nu. Tänkte mest börja skriva här lite då och då för min skull:) 

Igår kände jag att det var dags, dags att ta tag i min kropp. Det är slut med skräpmat och ohälsosamma livet. Mår varken bra i kropp eller skäl av denna dåliga livstil. Nu ska jag klara detta! Tänkte lägga upp bilder på måltider osv mest för mig själv för att jag ska kunna följa upp osv:) Slänger upp två bilder på dagens lunch och gårdagens gotta då man blev lite sötsugen hihi.

Nu tänkte jag och Leslie fara iväg och handla! Ha en fortsatt bra dag:) 



Wokgrönsaker, aubergine, vitkål och broccoli stekta i olivolja, soya, stark thaisås, lite hackad vitlök och en buljong. Krydda efter smak osv. Till det så blev det suuuuper goda tonfisk biffar!


För att dämpa mitt sötsug igår så fick det bli kvarg med lime, krispig müsli, frysta smarriga hallon och mango och sist men inte minst lite riven vit choklad som pricken över i:et :)


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0