- Tips från coachen

Jag har alltid varit den som har så lätt att öppna upp sig för alla, nu på senaste så har jag börjat insett. Lita inte på NÅGON annan än dig själv, personen du trodde alltid fanns där för dig, kan hugga dig i ryggen så fort du vänder dig om! Livet går ut på att ge och ta. Inte bara ta, och inte bara ge. Utan ge och ta. 
Jag ångrar ingenting i mitt liv. Jag önskar bara att jag hade kunnat trott på mig själv mer och respekterat mig själv mer. För om man inte kan respektera sig själv, hur ska då andra kunna göra det? 
Är det inte lustigt att människor du känner helt plötsligt blir till människor du brukade känna? 
Livet är inte alltid en dans på rosor. Men glöm inte att älska dig själv i alla lägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0