- Raslös var ordet!

Namn: Johana Villarroel Vásquez
 
Ålder: 19 år gammal!
 
Vart bor du? Nacksta
 
När är du född? 05 oktober 1993
 
Vad har du ätit idag? Äggröra till frukost och 2 mc chicken junior extra ost till lunch/middag ;)
 
Vilken skola går du på? Ingen för tillfället :)
 
Dagens låt? Kanye West - Blood on the leaves alla dar i veckan
 
Favoritmat? Ooh svårt! Jag är en riktig mat älskare så får passa denna!
 
Senaste gången du grät? Igår av lycka!! FÖR JAG FICK KÖRKOOORT!! 
 
Vad attraherar dig? Ärlighet, humor och hjärtgodade människor helt enkelt:)
 
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Granit!
 
Vilken är den senaste filmen du sett? Hm.. Jag kommer inte ihåg vad den hette :/
 
Favoritfilm? Jag vet inte haha är så dålig på filmer
 
Hur löd det senaste sms:et du fick? ''Jag ser vad du gör''
 
Vilken är din favoritplats? Valpo<3
 
Är du en beroendemänniska? Beroende av vad haha?
 
Vem såg dig naken senast? Meh va e de för fråga haha
 
Vilken kroppsdel är du mest nöjd över? Mina tår typ haha
 
Vad gör dig glad? Alla mina nära och kära<3. 
 
berätta något som du nyss lärt dig? Datumparkera haha gaaah
 
 
 
skulle du?
 
kunna byta liv med någon? – Nej jag är nöjd med mitt tack:)

isåfall vem då? – Som sagt..

kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – De inte värt de haha

Pussa en främmande kille på stan? – Nej?

kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – Haha absolut inte
 
 
 
 
 

antingen eller:

Svart eller vitt? - Vitt

Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa!!<3

Tvspel eller datorspel? – Inget av dom. Hatar spel för jag är sämst på alla

Singel eller upptagen?  Upptagen:)

Ragga eller bli uppraggad? - Inget haha har redan min prince charming

Har du blåa ögon eller bruna? - bruna!

Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger!

Coca cola eller fanta? - Cola light

Pizza eller kebab? - Kebab

Randigt eller prickigt? - Randigt

Älska eller älskas? - Båda såklart

 

senaste 48 timmarna har jag?


pussat någon? – Ja<3

Dansat? – Nej skulle jag väl inte påstå haha

fått en kram av en helt okänd? – Nej inte av någon okänd

ringt någon? – Ja 

blivit uppringd, vem var den senaste? – Ja av mamita

Träffat någon söt? – Ja granito!! 

Vilken linje går du i skolan? - Går som sagt inte i skolan längre :)

Vad är klockan nu? 20.11

 

Hur imponerar man på dig? Mina vänner mina systrar eller min pojkvän

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Samma där!

Har du någon piercing? Naveln och öronen

Din största vinst? Typ 500 kr på dubbla haha

Vilka hemsidor besöker du dagligen? Instagram typ 

Är du fåfäng? Vet ej vad de betyder :|

Ångrar du någonting du gjort? Ja absolut men man lär sig av sina misstag!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är nog ganska lika där

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet faktist inte :P

Gillar du senap? Ja mmm

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fuck de här haha

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa de skulle va feeett

Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej tack gud<3

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Hmm. Tror faktist inte att jag har gjort det!

Tycker du om att krama folk? Ja mina närmaste såklart!!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Läser tyvärr aldrig böcker:( 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen hah

Vad är du allergisk mot? Människor med två ansikten

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0